Herfst

20 okt

Afgelopen weekend kon ik het echt niet laten. Ik keek vanuit mijn studentenstulpje uit het het raam en zag dat het buiten een beetje nevelig was. Heel gek misschien, maar ik voelde dat er een bijzondere sfeer in de lucht hing. Dus ik moest echt naar buiten om foto’s te maken. Aangezien ik vlakbij de Edese hei woon stapte ik op de fiets om mooie plaatjes te schieten. Gewoon omdat het kan en ik het leuk vind om te doen. Daarbij vind ik de herfst, fotografisch gezien dan, het mooiste seizoen. Echt prachtig die kleuren. Hieronder een paar kiekjes die ik heb geschoten. Zoals je kunt zien ging ik afgelopen weekend niet alleen en strikte Ilona om mij te vergezellen. Zo konden we meteen even bijkletsen en poseerde zij spontaan voor mijn lens. Oh ja, ik zoek altijd ‘modellen’ die het aandurven om met mij op pad te gaan, voor de productie van nieuwe uitprobeersels 😉 Laat gerust een berichtje achter 🙂

Nog één laatste ding. Ik ben begonnen met een nieuw project, met als thema: vier het verschil. Stay tuned, want binnenkort verschijnt hier meer over!

IMG_4196

IMG_4178IMG_4185

IMG_4294 IMG_4213IMG_4302IMG_4309

2 Reacties to “Herfst”

  1. Jw 20 oktober 2015 bij 20:26 #

    Model? Ik natuurlijk! Foto niet teveel lucht, geen informatie en versterkt je beelden niet

Plaats een reactie